Wednesday, July 4, 2007

FICTION 仓颉的乱博克 1

大家好。 我是那个发明汉字的guy. The 原因why I am 博克ing 现在 is that I'm 太懒to do my 应该做的任务! 我需要把那个黄山article 写完,but, 你看, I'm even too lazy to 查看我写的字是对部对。 比如说, 刚刚 I 忘了 which 玩is for fun and which is for finished.

但是, my 故事我要给你听是a long time ago. 在我跟黄帝住在seattle 的时, 我发现一个知识分子的生活没有咖啡和雨, 就不会有想象和诚实的冥想. So, I didn't want to leave. But, you know how 帝's get! They always 认为 "Im a 帝! Of course people will obey me!" But, I 一直跟他说.  嘿!我本人是写你的历史!所以只有我会彻底了解你! 你的后代怎会知道你的肠胃那么爱生产又臭又怪的化学武器!!! 有几次那个洋鬼子FBI 来看看我们是不是恐怖分子, 是因为我们另据经常闻到你的屁股吹吹得香味儿!

Anyways, my point is that I didnt want to leave Seattle. I invented all the 字, so I think I've fulfilled my obligation to humanity.

But, In all fareness to the 帝, his reason for going back to Communist China was a good one. His fake Rolex factory was under threat of being closed. This was at the time when knockoff rolex's were very rare, so it was a big financial gain that was at stake!

More later.

No comments: